Pozycjonowanie

Pozycjonowanie marki to nic innego jak dobrze przemyślana strategia marketingowa, która pozwala wyróżnić nasz produkt na tle konkurencji, obejmująca zarówno grupę docelową, kanały dystrybucji, cechy produktów czy usługi oraz ich cenę. Dobre pozycjonowanie następuje w...

Branding Marki

Współcześnie istnieje wiele marek, które stały się leaderami w swojej dziedzinie, jak również dzięki swojej pozycji wywierają silny wpływ na nowo powstające marki czy konkurencje na rynku. Co zatem należy robić by marka mogła osiągnąć sukces, zdobyć zaufanie klientów...

Prawidłowe CV – poradnik

Odmrażanie gospodarki sprawia, że sytuacja na rynku wraca do normy. Większość firm wznawia rekrutację, a potencjalni pracownicy na nowo poszukują pracy. Jednak bez dobrego przygotowania, trudno liczyć na sukces w poszukiwaniu odpowiedniego zatrudnienia. Większość...

Atmosfera pracy – najważniejszy element w firmie!

Coraz mniej osób wskazuje, że płaca stanowi najważniejszy czynnik świadczący o atrakcyjności zatrudnienia. Obecny rynek pracy zostaje zdominowany przez młodsze pokolenia, które od przyszłego pracodawcy wymagają przede wszystkim otwartości i wzajemnych relacji. Czy to...

Chatbot vs. tradycyjna infolinia

Coraz częściej mówi się, że nadchodząca era chatbotów zrewolucjonizuje branże CC.W wielu firmach górę bierze szereg zautomatyzowanych systemów, które nie tylko mają gwarantować szybki przepływ informacji, ale również pomóc zaoszczędzić czas naszym klientom.Skoro tak,...

Jak zapobiec częstej rotacji w Twoim CC?

Wiele firm – w szczególności z branży call/contact center boryka się z wysoką rotacją wśród pracowników, nie wiedząc w jaki sposób sobie z nią radzić i zatrzymać jej proces. Call center często postrzegane jest jako świetne miejsce na podjęcie pierwszej pracy, bądź...

Grywalizacje, czyli jak efektywnie zmotywować swoich pracowników

W swojej pracy, właściwie codziennie jesteśmy narażeni na silną rywalizację, a co za tym idzie –na  wzmożony stres i demotywację w działaniu. Większość z nas w pewnym momencie przechodzi moment tzw. „wypalenia zawodowego”. Szukamy skutecznego rozwiązania, ale rutyna...

Call center – dlaczego warto?

Zastanawiasz się nad zmianą pracy, ale nie wiesz na którą się zdecydować? Stawiasz pierwsze kroki na ścieżce zawodowej i stoisz przed podjęciem pierwszej pracy, ale ze względu na brak doświadczenia, nie wiesz od której zacząć? Warto postawić na call center! Przede...

Firma XXI wieku, czyli współpraca międzypokoleniowa

Od zarania dziejów jesteśmy przystosowywani do współpracy międzypokoleniowej.Na etapie szkoły podstawowej są to przede wszystkim uczniowie i Ich starsi nie tylko wiekiem, ale przede wszystkim doświadczeniem, nauczyciele. Od początku uczymy się od siebie nawzajem,...

Stres, a obsługa klienta

Rozwój cywilizacji oraz tempo w jakim przystało nam funkcjonować powoduje, że coraz większy odsetek ludzi żyje w ciągłym stresie. Dotyczy to przede wszystkim naszego życia zawodowego. Bez wątpienia najbardziej narażonym gronem na stres są branże typu: call i contact...

Dane kontaktowe

Anna Waszczuk
Kierownik Call Center

anna.waszczuk@it-cc.pl

+48 517 700 750

Formularz

14 + 5 =