Call center – dlaczego warto?

Zastanawiasz się nad zmianą pracy, ale nie wiesz na którą się zdecydować? Stawiasz pierwsze kroki na ścieżce zawodowej
i stoisz przed podjęciem pierwszej pracy, ale ze względu na brak doświadczenia, nie wiesz od której zacząć?
Warto postawić na call center!

Przede wszystkim praca w call center to bardzo dobre przygotowanie zawodowe. Pozwala nam zdobyć pierwsze doświadczenie, budując karierę zawodową.  Nabywamy nie tylko umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu – ale przede wszystkim nabywamy umiejętności sprzedażowych i budowania relacji z klientem. Uczymy się odpowiedzialności, samodzielności w podejmowaniu decyzji, organizacji swojego czasu, ale również negocjacji. Pracując jako konsultant zyskujemy  pewność siebie, rozwijamy swoją empatię i pracujemy nad cierpliwością. Rozmawiając z różnymi klientami, rozwiązując Ich problemy, jesteśmy  w stanie rozwinąć zdolność szybkiego reagowania  i podejmowania decyzji. CC pomoże nam nie tylko zgłębiać wiedzę na temat sprzedaży, ale rozwija szereg umiejętności komunikacyjnych, a one przydadzą nam się na niemal wszystkich stanowiskach. Pracując w CC bez wątpienia inwestujesz w swoją późniejszą karierę.

Ze względu na specyfikę zawodu, praca na stanowisku konsultanta, to również świetne miejsce do nawiązywania nowych znajomości. CC to miejsce zrzeszające ludzi z różnych środowisk, o różnych temperamentach i zainteresowaniach. Spędzając czas w pracy, nic dziwnego, że prędzej czy później zaczynamy odczuwać potrzebę integracji z innymi ludźmi. Stąd spędzanie razem czasu po pracy, planowanie wspólnych urlopów czy weekendowych wyjazdów. To przyczynia się nie tylko do poszerzania swoich znajomości, ale również bardzo dobrze wpływa na atmosferę pracy, a nawet na skuteczniejszą realizację powierzanych zadań i celów.

Ogromną zaletą pracy w CC jest elastyczność wykonywania swojej pracy. To świetne rozwiązanie dla każdego, kto dzieli pracę  z pozostałymi obowiązkami. Studia, opieka nad dziećmi, druga praca czy po prostu możliwość realizowania swojego hobby – wykonując taki zawód to żaden problem. Nie powinniśmy negować wartości pracy, ale w zrównoważony sposób łączyć ją
z naszym życiem osobistym. W badaniu przeprowadzonym przez ośrodek badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie portalu Gumtree.pl – spośród 1000 ankietowanych, pracujących osób  w wieku 18-64 l. aż 67% ankietowanych oczekuje od pracodawców elastycznego czasu pracy. Wyniki pokazują, że dla większości – częściej nie wynagrodzenie, a atmosfera
i zachowanie tzw.  „work-life balance” pracy są najważniejszym czynnikiem decydującym o podjęciu się zatrudnienia.

Jeśli cenimy sobie satysfakcjonujące wynagrodzenie, to miejsca typu call i contact center, również w tym zakresie okażą się  strzałem w 10! Wiele zależy od osiąganych rezultatów, jednak jeśli wykażemy się dobrą organizacją, komunikatywnością
i dodamy umiejętności sprzedażowe, naprawdę godnie zarobimy. Warto pamiętać o dodatkowych benefitach proponowanych przez pracodawcę – które dodatkowo nas motywują i poprawiają naszą efektywność, jak np. opieka medyczna, karta multisport lub szereg atrakcyjnych nagród za osiągane wyniki.

Jeśli zastanawiasz się nad zmianą dotychczasowej pracy lub stoisz przed podjęciem  pierwszego zatrudnienia – koniecznie zacznij od call center! InTouch Contact Center, to nie tylko miejsce, w którym  dobrze zarobisz, ale przede wszystkim rozwiniesz swoje umiejętności i podniesiesz kwalifikacje!
Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu! http://www.it-cc.pl/#kariera

Dane kontaktowe

Anna Waszczuk
Kierownik Call Center

anna.waszczuk@it-cc.pl

+48 517 700 750

Formularz

6 + 13 =