Jak zapobiec częstej rotacji w Twoim CC?

Wiele firm – w szczególności z branży call/contact center boryka się z wysoką rotacją wśród pracowników, nie wiedząc w jaki sposób sobie z nią radzić i zatrzymać jej proces. Call center często postrzegane jest jako świetne miejsce na podjęcie pierwszej pracy, bądź...

Grywalizacje, czyli jak efektywnie zmotywować swoich pracowników

W swojej pracy, właściwie codziennie jesteśmy narażeni na silną rywalizację, a co za tym idzie –na  wzmożony stres i demotywację w działaniu. Większość z nas w pewnym momencie przechodzi moment tzw. „wypalenia zawodowego”. Szukamy skutecznego rozwiązania, ale rutyna...

Call center – dlaczego warto?

Zastanawiasz się nad zmianą pracy, ale nie wiesz na którą się zdecydować? Stawiasz pierwsze kroki na ścieżce zawodowej i stoisz przed podjęciem pierwszej pracy, ale ze względu na brak doświadczenia, nie wiesz od której zacząć? Warto postawić na call center! Przede...

Firma XXI wieku, czyli współpraca międzypokoleniowa

Od zarania dziejów jesteśmy przystosowywani do współpracy międzypokoleniowej.Na etapie szkoły podstawowej są to przede wszystkim uczniowie i Ich starsi nie tylko wiekiem, ale przede wszystkim doświadczeniem, nauczyciele. Od początku uczymy się od siebie nawzajem,...

Stres, a obsługa klienta

Rozwój cywilizacji oraz tempo w jakim przystało nam funkcjonować powoduje, że coraz większy odsetek ludzi żyje w ciągłym stresie. Dotyczy to przede wszystkim naszego życia zawodowego. Bez wątpienia najbardziej narażonym gronem na stres są branże typu: call i contact...

Praca zdalna naprzeciw pandemii

Do niedawna możliwość wykonywania pracy zdalnej kojarzona była jedynie jako główny benefit pracowniczy. Wiele firm nigdy wcześniej nie miało możliwości sprawdzenia i wdrożenia tego rozwiązania tymczasowo, a tym bardziej na stałe do swoich przedsiębiorstw. Czy firmy...

Dane kontaktowe

Anna Waszczuk
Kierownik Call Center

anna.waszczuk@it-cc.pl

+48 517 700 750

Formularz

6 + 13 =